stara cegielnia / old brickyard

P8130913

Jak ja lubię lato, stare budynki i chmury! A jak wszystko mam jednocześnie jestem po prostu szczęśliwa. Cegielnia jak widać już nie funkcjonuje, teren jest prywatny i tak szczerze to bałam się wchodzić do środka:) Mam nadzieję, że spodoba Wam się widok z zewnątrz.

P8130921 P8130909 P8130911 P8130927

This entry was published on 19 sierpnia 2013 at 10:03. It’s filed under Byłam-widziałam, Zdjęcia and tagged , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

16 thoughts on “stara cegielnia / old brickyard

  1. cudnie 🙂 a maki w 100% oddają klimat takich miejsc 🙂 , bo właśnie przy takich starych budynkach zawsze rosną 🙂

  2. Przypomina moje okolice. Kiedyś porobiłam trochę zdjęć w tych miejscach; jak znajdę, podrzucę potem link 😉

  3. przepiękne niebo na ostatnim zdjęciu … bardzo ciekawe zdjęcia .. budynki przemijają te fabryczne i niezamieszkane najszybciej .. a niebo i łąka pozostają .. za kilkanaście lat przyroda ‚zabierze’ te budbynki do siebie :^))

  4. Znalazłam, uff, zaraz wrzucę; uprzedzam, znając Worrdpressa, mogę być nagle niewidoczna u Cię ( tzn , w spamie;))

  5. ja też się czasami boję:)

Dodaj komentarz