Ateny – miasto na weekend

IMGP0191

Są takie miasta, które można zwiedzać całymi tygodniami i z których wyjeżdża się z poczuciem niezrealizowania planu. W moim poczuciu z pewnością nie należą do nich Ateny:) Miasto, które trzeba zobaczyć, ale nie warto planować tam pobytu dłuższego niż weekend. Nie nie, nie chcę zniechęcać – raczej zachęcam przed długim weekendem:) A może ktoś ma inne zdanie i przekona mnie do ponownych odwiedzin?

 

IMGP0195

IMGP0206

IMGP0230

IMGP0245

IMGP0250

IMGP0280

IMGP0291

IMGP0310

IMGP0326

IMGP0336

IMGP0352

This entry was published on 2 czerwca 2015 at 19:32. It’s filed under Byłam-widziałam, Zdjęcia and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

2 thoughts on “Ateny – miasto na weekend

  1. babajoga on said:

    Mam dokładnie to samo uczucie co Ty 😉 kiedy zwiedziło się już (przepiękne) muzeum pod Akropolem, muzeum Cyklad, powloczyło się po malowniczych uliczkach starego miasta, mozna wracać.

    A powiedz, czy miasto wciąż wyglada jakby wychodziło po jakiejs masowej zarazie (jej nie licząc turystów właśnie?) .
    Byłam tam dwa razy, w odstępie dwuletnim. Za pierwszym razem, kiedy zaczął się kryzys, za drugim – w środku kryzysu. Przeraziły mnie pozamykane butiki, brudne ulice po których w goły dzien biegały szczury (w samym centrum) i naprawdę spora ilość narkomanów.
    Mam nadzieje, ze pojadę tam jeszcze kiedyś i że znajdę sie w stolicy europejskiej, czystej i uśmiechniętej 🙂

    • brudno, walące się budynki, pozamykane sklepy – dokładnie. Chyba cała Grecja tak wygląda, ale mam niejasne poczucie, że to nie do końca kwestia kryzysu. Na Krecie np również jest dużo zniszczonych budynków, ale jednocześnie mają pod nimi nowe samochody…

Skomentuj

