Wierna Rzeka

P7060676

 

Czyste powietrze, zapach sosen i rzeka Wierna – piękne okolice na obserwowanie każdej pory roku. Do tej pory prezentowałam wiele zdjęć z tego regionu, a dziś seria poświęcona rzece. Mam nadzieję na prawdziwe lato w tym roku i jeszcze wiele takich słonecznych zdjęć. A tymczasem w Krakowie pada, co przypomina mi o powtarzanych od kilku lat dyskusjach na temat zmiany naszego klimatu… Naprawdę lubię urozmaicenie w postaci wyraźnych pór roku, a coś czuję, że polski klimat zmierza w kierunku irlandzko-brytyjskim…

P7060702

P7060704

P7060708

P7060714

P7060771

P7060787

This entry was published on 11 Maj 2014 at 21:56. It’s filed under Byłam-widziałam, Zdjęcia and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

One thought on “Wierna Rzeka

  1. notoryczna on said:

    Bardzo zachęcająco:) Niczego więcej mi się teraz nie chce, jak wyłożyć się nad rzeczką i łapać witaminkę D

Skomentuj

