Praga zimą

DSC06470

Deszczową Pragę jakiś czas temu prezentowała Angie – u mnie dziś Praga zimowa (choć bez śniegu). Byłam tam dwa razy, zawsze zimą, bo tak się jakoś składało. Zwiedzanie takie ma swój specyficzny klimat – knedliczki i grzane piwo pomagają znakomicie:)

DSC06507 DSC06519 DSC06535 DSC06593 DSC06605 DSC06681 DSC06720

This entry was published on 16 lutego 2014 at 14:43. It’s filed under Byłam-widziałam, Zdjęcia and tagged , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

5 thoughts on “Praga zimą

  1. Piękne! Zdjęcia mostów bajeczne! Dziękuję Mamjakty! 🙂

  2. Urzekło mnie piąte, a także szóste zdjęcie; licząc od góry. Wspaniałe!:-)

  3. Odwiedzałam Pragę w maju i w grudniu. Dla mnie zimowa Praga jest taka trochę za smutna, zdecydowanie wolę wersję wiosenną. Ale za to wtedy jest więcej turystów.

  4. Zdjęcie z drzewem piękne jest 🙂

Skomentuj

