Las Wolski / Kraków – cz. II

DSCN4878

Ze skałami wiąże się legenda, w skrócie opisana tutaj. Jakkolwiek by nie powstały cudownie wyglądają otoczone przez las. Mgła dodatkowo spotęgowała wrażenie tajemniczości – miejsce wydawało mi się wręcz magiczne. Byłam tak zajęta pstrykaniem zdjęć skałom, że nie zauważyłam sarny, która ponoć biegała w pobliżu:)

DSCN4880 DSCN4882 DSCN4884 DSCN4888 DSCN4921

This entry was published on 26 stycznia 2014 at 15:39. It’s filed under Byłam-widziałam, Zdjęcia and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

3 thoughts on “Las Wolski / Kraków – cz. II

  1. A ja w Krakowie schematycznie biegałam po Starym Mieście, Plantach, Wawelu… Oj, zdecydowanie muszę się wybrać tam na dłużej i na własne oczy zobaczyć te wszystkie piękne miejsca!

    • no wiesz – ja po 12 latach odkryłam ten las… ciężka sprawa. tak sobie myślę, że nigdy żadnego miejsca nie można poznać do końca – pewnie tak samo jak człowieka:)

      • Pewnie tak 😉 Zwłaszcza że jednak więcej starasz się zobaczyć, jak gdzieś pojedziesz- bo wiesz że masz tylko kilka dni, więc jest gdzieś w głowie zakodowane że trzeba zdążyć przed wyjazdem. A w miejscu w którym mieszkasz? Jutro, za tydzień, jak będzie ładniejsza pogoda, jeszcze zdążę…

Skomentuj

