Las Wolski / Kraków – cz. I

DSCN4871

Kolejny raz udowodniłam sobie, że można mieszkać w Krakowie 12 (!) rok i wciąż odkrywać nowe miejsca. Co prawda byłam kiedyś w krakowskim zoo, ale po prostu mnie tam zawieziono, nie zastanawiałam się nad tym, co ciekawego jest naokoło. A jest sporo:) Las Wolski jest przecięty kilkoma szlakami, z których każdy wydaje się interesujący. Jako że w ubiegłą sobotę zaskoczyła nas typowo jesienna mgła, wybrałam szlak ze Skałami Panieńskimi. Dziś prezentuję zdjęcia ścieżek:) Prawda, że sympatycznie?

DSCN4902 DSCN4910 DSCN4925

This entry was published on 23 stycznia 2014 at 21:36. It’s filed under Byłam-widziałam, Zdjęcia and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

10 thoughts on “Las Wolski / Kraków – cz. I

  1. Przypomina Murckowski w Katowicach.

  2. joelyne on said:

    Cudo Cudo Cudo!

  3. Ja w ostatniego Sylwestra schodziłem tamtędy po nocy i w chyba jeszcze większej mgle. Była moc 🙂

    • oj, to nie na moje nerwy… za dużo z archiwum x w dzieciństwie:)

    • Echhhh… Też oglądałem (i dalej oglądam!) i dalej żałuję, że nie spotkało mnie nigdy nic, co wymykałoby się racjonalnym wytłumaczeniom. Nawet w takich warunkach – żadnych zombie, kosmitów, wilkołaków, telekinezy, pirokinezy czy choćby pół wiaderka ektoplazmy. Ale może kiedyś jeszcze coś takiego znajdę 🙂

  4. Tyle cudownych miejsc jest w tym naszym Krakowie. Tęsknię za nim coraz bardziej.

  5. Można mieszkać w danym mieście nawet 50 lat i tak się nie pozna wszystkich sekretów i miejsc choćby się starało je zbadać.

Skomentuj

