Zawoja – w starym stylu, cz. I

DSCN4767

Tuż po nowym roku wybrałam się do Zawoi. Jesienna pogoda zachęcała do spacerów po górach, więc wędrowałam zamiast nareszcie nauczyć się jeździć na nartach:) Niestety widoczki jakoś mnie nie zachwycały – ani śniegu, ani kwitnącej zieleni… generalnie szaro i buro poza liśćmi. Zdjęcia w ogóle mi się nie podobały dopóki nie przerobiłam je na „efekt kliszy”. Dziś część pierwsza, czyli w drodze na Babią.

DSCN4774 DSCN4781 DSCN4782 DSCN4787 DSCN4788

This entry was published on 11 stycznia 2014 at 23:52. It’s filed under Byłam-widziałam, Zdjęcia and tagged , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

10 thoughts on “Zawoja – w starym stylu, cz. I

  1. Zdjecia rewelacja. Czasem ale tylko czasem marzy mi sie taka jesien\zima

  2. Ależ tam pięknie! Uwielbiam góry! A co do pogody i zdjęć- nawrzucałam bez żadnych poprawek te z moich okolic. Szare, bure, ni to jesień, ni początek wiosny, na wskroś naturalne, ale nawet się podobają 😉

  3. piękne widoki 🙂

  4. Dobre przerobki nie sa zle!:)

  5. Piękne okolice ! 🙂

Skomentuj

