w pracy – telefonem:)

2013-10-02 14.34.07

Oczywiście nie realizuję, z jakiegoś niejasnego dla mnie powodu, mojego własnego postanowienia dotyczącego noszenia aparatu w torebce:) dlatego piękne niebo, jakie oglądam przez ogromne okno w pracy, fotografuję tylko telefonem. taka mini rekompensacja prawdziwego hobby – zawsze to jakieś dziełko:)

2013-10-28 15.59.02 2013-10-28 16.05.32 2013-10-28 16.29.13 2013-10-28 16.34.16 P5240081

This entry was published on 7 stycznia 2014 at 23:37. It’s filed under Zdjęcia and tagged , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

13 thoughts on “w pracy – telefonem:)

  1. Zazdroszczę. Do mojego „biura” to nawet słońce nie dociera… 😉 Ot, podziemie (czy mówiąc precyzyjniej bardzo niewielkie nadziemie).

  2. niebo o zachodzie slońca to widok przepiękny …

  3. Zawsze lubiłem robić zdjęcia telefonem w czasie przerw w pracy. 🙂

  4. Tylko pozazdrościć taaakiego kawałka nieba za oknem w pracy!
    Bajka! 🙂

  5. przepiękne, dobrze, że masz aparat w telefonie 🙂

    • od roku:) wcześniej broniłam starych niepsujących się nokii, ale w końcu właśnie m.in. z powodu stałej chęci cykania fotek wymieniłam aparat na nowocześniejszy:)

  6. Mimo braku aparatu, zdjęcia prześliczne. Widać nie tylko sprzęt się liczy. Bez serdecznego zaangażowania nie ma sztuki. 😉

  7. Ja też mam w pracy okno i widok na chmury, ale jeszcze nie skorzystałam z okazji, żeby zrobić takie zdjęcia! 4 i 5 – przecudne!

Skomentuj

