Zenit ET

000001

Bardzo Was przepraszam za nieobecności moje. Mam nadzieję, że uda mi się nadrobić wszelkie zaległości – ciekawa jestem bardzo co u Was słychać! a usprawiedliwienie…hmm…nagle okazało się, że mam kilka miesięcy na zdobycie kredytu, znalezienie mieszkania i remont. Wiedziałam, że ten czas kiedyś nadejdzie, ale liczyłam po cichu, że będę mogła z tym poczekać jeszcze rok. Los zadecydował za mnie, więc teraz każdą wolną chwilę spędzam na przeglądaniu ogłoszeń i porównywaniu ofert banków…ehh… dla relaksu natomiast oglądam katalogi z wnętrzami (dopóki nie sprawdzam cen to jest relaksujące…). Na nowe dziełka nie mam za wiele czasu, więc pewnie przez jakiś czas posiłkować się będę starociami. Dziś kilka fotek zenitowych z czasów wypadu do Lwowa. 

000010 000013 000015

This entry was published on 30 listopada 2013 at 11:32. It’s filed under Byłam-widziałam, Zdjęcia and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

2 thoughts on “Zenit ET

  1. To pierwsze zdjęcie podoba mi się najbardziej 🙂

Skomentuj

