black and white

PA155528 - Luwr dzień pierwszy

Przez wiele lat na moich ścianach wisiały zdjęcia Roberta Doisneau. Gdy wreszcie sama zobaczyłam Paryż uderzyły mnie dosłownie te fotografie – to było tak, jakbym chodziła jego ścieżkami i fotografowała te same miejsca, jednocześnie pamiętając o ludziach, których widział on. Chyba najbardziej ostatnie z dzisiejszych zdjęć prezentuje ten klimat – może u mnie to są dzieci/wnuki osób, które spotykał wspomniany:) Dodatkowo zauważyłam, że prawie każde zdjęcie z Paryża dobrze wygląda w wersji czarno-białej:)

PA175690a PA175746a PA185953a

This entry was published on 20 listopada 2013 at 17:44. It’s filed under Byłam-widziałam, Zdjęcia and tagged , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

5 thoughts on “black and white

  1. czarno biale zdjecia kojarza sie z elegancja. Tak jak i paryzanie. 😉 Piekne!

  2. Czarno białe zdjęcia mają w sobie coś wyjątkowego. Patrząc na nie zwracamy uwagę na szczegóły, wydaje się, że kryje się w nich jakaś tajemnica i głębsza historia.

Skomentuj

