gotowa na zimę / ready for winter

P6190201

Choć ścieg jest koronkowy (nadaje się np na obrusy), to jednak sweter mocno grzeje. Najpierw przerabiałam włóczkę szydełkiem na okrągło (jak na serwetkę), następnie wydzieliłam rękawy i przerabiałam już mniejsze koło, by po chwili przejść na druty z żyłką i zakończyć ściągaczem. Górna część lekko opada na ściągacz – powstaje nietoperz. Muszę przyznać, że dziełko wyszło lepiej niż myślałam. Cudnie prezentuje się np na koszuli z długim rękawem. A Wy jesteście gotowi na zimę?

This entry was published on 5 listopada 2013 at 22:10. It’s filed under Dzierganie and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

7 thoughts on “gotowa na zimę / ready for winter

  1. zaszewka on said:

    Śliczny sweter. Mam podobny typ, ale kupiony. Twój jest 100 razy ładniejszy – zupełnie poważnie. 🙂 A ja, wstyd przyznać, na drutach nie potrafię. 😉

  2. Aa! Przypomniałaś mi tym cudnym sweterkiem, co mi się śniło!
    Chyba nadszedł czas udziargać jakąś zmyślną czapinę.:)

  3. Super !!! Zdolna jesteś 🙂 ja myślę o zakupie lub zrobieniu czegoś ciepłego, bo na zimę jestem kompletnie nie przygotowana

  4. joelyne on said:

    Chcę to bardzo!!! Proszę mi zrobić:) bardzo piękne!

Skomentuj

