Stryszawa II

DSCN4627

Od kilku lat wyjeżdżam z przyjaciółkami na jesienne spa – weekend w babskim gronie. Zazwyczaj wybierałyśmy początek września, ale w tym roku dość długo nie mogłyśmy się zgrać. Chyba jednak dane nam jest byczenie się w cieple i słońcu, bo nawet końcówka października okazała się dopisywać:) W tym roku towarzyszyła nam 9miesięczna dama (rok temu też, ale jeszcze w brzuchu mamy), więc całkowicie bezkarnie ograniczyłyśmy się do popijania kawki na tarasie, jacuzzi, opychania szarlotką i oglądania komedii romantycznych:) ehh… już nie mogę się doczekać kolejnego wyjazdu:)

DSCN4670

DSCN4673

DSCN4676

This entry was published on 29 października 2013 at 20:47. It’s filed under Byłam-widziałam, Zdjęcia and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

8 thoughts on “Stryszawa II

  1. Sympatyczny maje zwyczaj 🙂

  2. W Beskidach byłam tylko raz, ale mam nadzieję wybrać się jeszcze wielokrotnie. jak patrzę na te zdjęcia, to jeszcze bardziej mi sie chce tam znaleźć.

  3. Babskie wypady w sprawdzonym, szalonym gronie…powiem szczerze nie znam tego. Takie historie zdarzały mi się tylko w męskim towarzystwie łazikowo-fotograficznym.
    Pięknej pogody i wielu miłych wrażeń ! 🙂

    • właściwie każda z nas wywodzi się z takich męskich towarzystw – może dlatego odpowiadają nam coroczne babskie wypady (na zasadzie odmiany). Pogoda była cudna, chyba zakończyłam sezon letni:)

      • Hmm, może nie mam w swoim kręgu kobiet, które zdecydują się na chwilowe opuszczenie faceta. Wiem, że wynika to z bojaźni a nie chęci wyjazdu. Nigdy ( rany, jak ja nie lubię tego słowa) nie pozwoliłam być cudzą własnością, bo wierzę sobie..To jakby kolejny temat, choć związany z powyższym. Przykro mi, że moja przyjaciółka” nie może” sama wyjachać..choćby na weekend.

Skomentuj

