Stryszawa

DSCN4609

Wybaczcie dłuższą nieobecność – jak nie delegacja to urlop:) Wróciłam właśnie ze Stryszawy. Nastawiałam się na popijanie kakao i oglądanie zimnego świata zza szyby – pogoda natomiast cudownie mnie zaskoczyła. Było po prostu doskonale! Dziś kilka zdjęć z mglistych poranków. Spieszę nadrabiać zaległości blogowe – widzę, że nie próżnowaliście:)

DSCN4610

DSCN4613

DSCN4665

This entry was published on 27 października 2013 at 19:48. It’s filed under Byłam-widziałam, Zdjęcia and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

22 thoughts on “Stryszawa

  1. jesteś cudownym łapaczem chmur 🙂

  2. Jak pięknie! Raduje się serce, raduje się dusza 🙂

  3. drskoczek on said:

    super foty!

  4. zaszewka on said:

    Niesamowicie. Zapiera dech. Ależ chciałabym tam być! 😉

  5. Widzę klika znajomych widoków. Żurawnica jak zwykle piękna:-) Byłaś może przy okazji w okolicach Chatki Studenckiej na Adamach?

  6. Pięknie! Mgliste poranki to coś, co baardzo lubię! 🙂

  7. Ciągle mnie zaskakujesz…
    Widokii cudowne, zdjęcia fascynujące..
    Nareszcie napisałam dla Ciebie post, przepraszam , że tak długo czekałaś
    Pewnie już zapomnialaś o co mnie pytałaś.
    Buziaczki

  8. peregrinopl on said:

    magiczne te jesienne mgiełki .. przepiękne zdjęcia

  9. to ja się tylko podpisuję pod zachwytami:)

  10. Kurczę, na pierwszym zdjęciu jakby mleko się rozlało między górami… Piękne zdjęcia!

Skomentuj

