jesień / autumn

PB011726

Stało się – Benio (Acer) został wymieniony na Dyzia (Dell). Z pełną świadomością, że nie ma obecnie sprzętu na lata, wybór okazał się łatwiejszy niż myślałam. Tak więc wracam do internetowego życia:) A wracam z jesiennymi zdjęciami z krakowskiego parku Jordana. Uwielbiam naszą jesień. Dziś np. wracałam do Krakowa od strony Sandomierza i oczu nacieszyć nie mogłam kolorowymi lasami i pomarańczowymi dyniami w ilościach hurtowych (na polach i przed domami, na sprzedaż). Mam nadzieję, że też macie okazję podziwiać naszą złotą polską – takie widoki na pewno się przydadzą, żeby je wspominać jak już będzie deszczowo i szaroburo:)

PB011727

PB011734

PB011742

This entry was published on 15 października 2013 at 22:59. It’s filed under Zdjęcia and tagged , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

24 thoughts on “jesień / autumn

  1. Piękne klony. Dziękuję!

  2. peregrinopl on said:

    przepięknie! .. bardzo dziękuję za tak piękne obrazy złotej polskiej .. tutaj Planty dwa lata temu http://peregrino-pl.blogspot.com/2012/10/jesienny-mazurek.html

    • świetny pomysł – „jesienny mazurek” bardzo mi się podoba! Z pewnością będę mieć tę melodię w głowie pstrykając kolejne zdjęcia jesienne!

      • peregrinopl on said:

        bardzo dziękuję .. to mój ulubiony mazurek zawsze przenosi mnie na chwilę do Polski :^) .. zazdroszczę Ci Krakowa .. jeśli dobry los pozwoli zamieszkam w mieszkanku opodal Wawelu za kilka lat i zajrzę do Parku Jordana na pewno nie raz :^)

  3. Piękne, słodkie jak miód. 🙂

  4. ale jeszcze ten weekend ma być ładny 🙂

  5. Grunt, że nie Henryk Pankracy (HP), bo psuj z niego niezrównany 😉

    • tak słyszałam – z drugiej strony jak się chwilę poczyta opinie na forach to ma się ochotę samodzielnie złożyć jakiś sprzęt, bo się okazuje, że żaden laptop nie jest dobry:)

  6. Widzisz, wczoraj ładna złota jesień. Też ją widziałem w poniedziałek jadąc w kierunku Zielonej Góry, a dzisiaj już jesień deszczowa, najwyraźniej niepolska.

  7. Widzę, że wszyscy kierujemy się fotograficznie w stronę jesieni 🙂 Mam nadzieję, że ona jeszcze trochę potrwa. Szkoda, że to jeden z najkrótszych okresów gdy można się cieszyć taką ilością kolorów za oknem.
    Piękne te twoje klony 🙂

  8. Moja jesień czeka:))
    Ale Twoja urzekająca!

  9. pięknie słonecznie tak bardzo książkowo 🙂

  10. dziś deszczowo i szaroburo, tak miło popatrzeć na Twoje słoneczne – jesienne zdjęcia.

  11. zaszewka on said:

    ależ pięknie, widok cieszy oczy – chyba się wybiorę do Jordana, jak tylko zaświeci słońce – może wiatr jeszcze nie zdąży zdmuchnąć wszystkich liści. 🙂

Skomentuj

