pajęczyna / cobweb

P9241308

Dziś zdjęcia z różnych dni, ale za to z tematem przewodnim – pajęczyna jesienią.  Co prawda krzyczę na widok pająków, ale jak ich akurat nie ma w pobliżu to z chęcią fotografuję ich dzieła. A pajęczyna i rosa to jeden z głównych powodów mojego obecnego poszukiwania lepszego aparatu:)

DSCN1932 DSCN2099 DSCN2102 DSCN2104 DSCN2105

This entry was published on 5 października 2013 at 09:24. It’s filed under Zdjęcia and tagged , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

5 thoughts on “pajęczyna / cobweb

  1. Może sie aparatu, a obiektywu. Czym robisz zdjęcia??

    • nikon coolpix s9100, więc obiektywu raczej nie wymienię:) szukam ciekawej hybrydy, albo lustrzanki – z tym że jestem raczej typem chowającym aparat do torebki, a nie kupującym specjalną torbę na ciężki sprzęt. dlatego trochę to już trwa…

      • annybloog on said:

        Mam całkiem ciekawy aparat gdybyś chciała do polecenia, ale nie żeby jakąś nachalną, czy nie, reklamę robić. Pajęczyny mogą zdumiewać. W polskim klimacie nie ma co bać się pajączków…

  2. Mały, stary, Canon Ixus 70, nastawiony na funkcję makro, robi naprawdę fajne foty. Nie mam w tym interesu żadnego, ale spokojnie mogę polecić do torebki.
    P.S. Te ostatnie jesienne już trawki, zrobiłam właśnie nim. 🙂

    • właśnie mam takie poczucie, że mój stary aparat z gorszymi parametrami robił lepsze makra niż obecny. dzięki za radę. chyba już się zdecydowałam, ale ze względu na nieoczekiwane problemy z komputerem w pierwszej kolejności czekają mnie laptopowe wydatki…

Skomentuj

