doniczka / flowerpot

22

 

Generalnie chciałam przećwiczyć formy okrągłe (bez używania koła, bo nie umiem i dostępu do żadnego nie posiadam). Skorzystałam z odlewu gipsowego na stożek, potem połączyłam 2 stożki klejem (szamot o konsystencji śmietany), wycięłam otworek, a na koniec korzystając z packi do naleśników wyklepałam obły kształt. Proste? praca na jakieś 2h:) obecnie dziełko stoi na parapecie u moich rodziców i jest mieszkaniem dla małego kaktusa:)

This entry was published on 2 października 2013 at 19:42. It’s filed under Ceramika and tagged , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

9 thoughts on “doniczka / flowerpot

  1. Pacholęciem będąc przebywałem na koloniach w Pyzdrach. niedaleko tej miejscowości były stawy, takie glinianki, z dużą ilością gliny. Lepiliśmy talerzyki, popielniczki, które nie wypalone, tylko wysuszone nie były zbyt trwałe.
    Fajnie było taplać się w rej glinie.

    Ech, wspomnienia

  2. haha, jak widać nie trzeba mieć profesjonalnego sprzętu, żeby stworzyć takie fajne dzieło.

  3. ooooo…. to śliczne jest!!!

  4. annybloog on said:

    Niecodzienne, i dobrze. Zwraca uwagę. )

Skomentuj

