Nikiszowiec/Katowice

2013-09-06 18.52.20

Nikiszowiec dopełnił dzieła – jest tu po prostu pięknie. Wydawało mi się, że to będzie jakaś jedna uliczka, albo nawet kilka, ale ogólnie bez szału – taki punkt na mapie turysty, bo wypada zobaczyć jak górnicy mieszkali. Powiem Wam szczerze, że z chęcią sama bym tam zamieszkała. Tak powinno się teraz budować osiedla! No może z jakimś parkingiem podziemnym. Wydaje mi się, że dzielnica nabiera znaczenia na rynku mieszkań – widać już pierwszych artystów, informację turystyczną… Wybaczcie jakość zdjęć – część była robiona telefonem, bo mi aparat padł. Jakoś nie spodziewałam się, że będzie mi tak bardzo potrzebny:)

2013-09-06 18.53.06 DSCN4537 DSCN4538 DSCN4543 DSCN4549 DSCN4552 DSCN4555 DSCN4559 DSCN4563 DSCN4567 DSCN4571 DSCN4577 DSCN4585

This entry was published on 24 września 2013 at 08:48. It’s filed under Byłam-widziałam, Zdjęcia and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

10 thoughts on “Nikiszowiec/Katowice

  1. Masz rację Nikizowiec jest piękny. Byłam tam kilka lat temu, zwiedzaliśmy to osiedle na studiach (geografia 🙂 Byłam nim zachwycona, a szczególnie te czerwone okinennice w połaczeniu z cegłą zapadły mi w pamięć

  2. Nawet w Łodzi w famułach nie ma tak pięknej oprawy okien jak ta czerwona farba.

  3. Kochana jak potrafisz tak ładnie nawet Katowice pokazać to jesteś naprawdę czarodziejka aparatu.

  4. następnym razem tam zajrzę… Katowice od lat kojarzą mi sie z ohydnym dworcem 😉 – a tu taka niespodzianka, no popatrz…

  5. no a miałam się tam wybrać, ale jakoś tak…cóż,muszę nadrobić

  6. Nikisz jest piękny, byłam tam 2 lata temu, chodziłam oczarowana 🙂

Skomentuj

