Katowice dla mieszkańców

DSCN4333

Biblioteka Śląska

Wszystko mi się w Katowicach podobało – parki, sądy, biblioteki:) Mam nadzieję, że wątek ten Was nie zmęczył – przed nami jeszcze 2 tematy (Katowice w budowie i absolutnie zachwycający Nikiszowiec). Znajomi się już ze mnie śmieją, że chyba naprawdę planuję przeprowadzkę, bo tak zachwalam to miasto. Spójrzcie jednak sami i oceńcie:)

DSCN4432

Śląski Urząd Wojewódzki
DSCN4444

Sąd Okręgowy

DSCN4446

Sąd Okręgowy

DSCN4448

Komenda Miejska Policji

DSCN4514

Kościół św. Michała Archanioła

DSCN4495

Park Kościuszki

DSCN4496

Park Kościuszki

DSCN4501

Park Kościuszki

DSCN4506

Kościół św. Michała Archanioła

DSCN4509

Kościół św. Michała Archanioła

DSCN4494

Archikatedra Chrystusa Króla

DSCN4356

Kościół Mariacki

DSCN4360

Kościół Mariacki

DSCN4487

Archikatedra Chrystusa Króla

DSCN4489

Archikatedra Chrystusa Króla

DSCN4517

Polski Koks SA

This entry was published on 22 września 2013 at 15:54. It’s filed under Byłam-widziałam, Zdjęcia and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Skomentuj

