Dolina Trzech Stawów, Katowice

DSCN4534

Wraz z moją ostatnią wizytą w Katowicach runął mit o zrujnowanym środowisku i nieprzyjaznych mieszkańcom terenach. Nie chodzi o to, że nie ma kopalń, przemysłu itd. Chodzi o to, że zadbano tu o powstanie miejsc idealnych do odpoczynku i promuje się takie miejsca. Z okien 10 piętra widziałam głównie lasy, tuż przy granicy z osiedlem znalazłam Dolinę Trzech Stawów, którą dziś prezentuję, a Park Kościuszki to prawdziwie ucywilizowany las:) W Krakowie mogę liczyć na planty, park Jordana (fajny, ale nie tak duży), a to co nazywa się parkami na osiedlach to czysta kpina. Trzeba wyjechać zupełnie poza miasto, aby napawać się takimi widokami.

DSCN4522 DSCN4526 DSCN4527 DSCN4530 DSCN4533

This entry was published on 18 września 2013 at 09:24. It’s filed under Byłam-widziałam, Zdjęcia and tagged , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

10 thoughts on “Dolina Trzech Stawów, Katowice

  1. Piękna okolica! 🙂

  2. Ale piękne widoki, aż człowiekowi chce się nad wodę:), ach… A za oknem taka pagieła okropna…

  3. A obok jest lotnisko. A na lotnisku co roku OFF Festival. A jak się człowiekobodzi pod namiotem i do popołudnia nie ma co ze sobą zrobić to zawsze może iść nad owe stawy i posiedzieć sobie, tak po prostu 🙂

  4. tak… a ja mam utrwalony obraz Śląska z filmów Kutza: hołdy, gruba, wyngiel
    Czas zmienić wyobrażenia

  5. Fajnie uchwyciłaś te stawy. Dużo tam zieloności i przestrzeni. Nieopodal biegnie A4, ale zaraz za nią, jest przecudny, niemożliwie piękny, taki jakiego nigdy wcześniej nie widziałam-dziki, brzozowy las, u poszycia porośnięty kępami trawy. Bajeczny widok.:)

Skomentuj

