Centrum Informacji Naukowej i Biblioteka Akademicka w Katowicach/ The Scientific Information Centre and Academic Library in Katowice

DSCN4472

Co tu dużo pisać, CINiBA robi wrażenie. Więcej o budynku i jego przeznaczeniu można poczytać TUTAJ.  Budynek został zaprojektowany przez pracownię HS99 z Koszalina – warto zajrzeć na ich stronkę, mają wiele ciekawych pomysłów!

DSCN4455 DSCN4458 DSCN4459 DSCN4462 DSCN4463 DSCN4464 DSCN4470

This entry was published on 16 września 2013 at 09:12. It’s filed under Byłam-widziałam, Zdjęcia and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

6 thoughts on “Centrum Informacji Naukowej i Biblioteka Akademicka w Katowicach/ The Scientific Information Centre and Academic Library in Katowice

  1. imponujący !!!

  2. peregrinopl on said:

    niesamowite to światło wewnątrz .. daje taką przestrzeń .. wspomniałaś wcześniej i rzeczywiście imponuje :^) .. pięknie sfotografowałaś

    • w rzeczywistości wygląda to dokładnie jak na zdjęciach. Muszę jeszcze sprawdzić ten budynek przy wyłącznie sztucznym świetle, bo słońce też na pewno wiele zmienia.

  3. Jakiego używasz kodowania? Bo polskie znaki mi się nie wyświetlają.

    • hmm..tak…ten tego… tak sobie piszę na podstawowych ustawieniach – chyba tu niczego nie zmieniałam i szczególnie nie wybierałam i do końca nie wiem co mam odpowiedzieć, ani gdzie to sprawdzić. ktoś jeszcze ma problem z czcionką u mnie?

Skomentuj

