Murale w Katowicach

DSCN4452

W czasie gdy Kraków walczy z wulgaryzmami i bezsensownymi maziajami na murach, w Katowicach zauważyłam sporo takich ściennych dzieł. Da się? Da. Tylko trzeba oddać mury w dobre ręce. Oczywiście inne malowidła też się zdarzają, ale nie znalazłam takich rażących przykładów jak w Krakowie właśnie.  Po powrocie do domu znalazłam w sieci jeszcze wiele murali, z czego duża część pozostaje po Street Art Festiwal. Sporo przykładów znalazłam tu. Ostatnie zdjęcie zamieszczam przy okazji, bo nigdzie więcej mi nie pasowało:)

DSCN4353 DSCN4364 DSCN4370 DSCN4425

This entry was published on 14 września 2013 at 13:10. It’s filed under Byłam-widziałam, Zdjęcia and tagged , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

11 thoughts on “Murale w Katowicach

  1. Ostatnie najlepsze.:D Panowie zamknęli się w sobie.:D

  2. Ostatnie zdjęcie- to jakieś manekiny/ rzeźby/ instalacja? Robi wrażenie! Pozdrawiam!

  3. Ajaytao2010 on said:

    Nice reading about you

    Thanks for visiting my blog. Be in touch. Browse through the category sections, I feel you may find something of your interest.

  4. Super, fajne murale znajdują się pod wiaduktem niedaleko dworca w Katowicach

  5. Hah, te same mijam i się zachwycam.:)

    • w sumie to się nie dziwię, bo tak naprawdę Katowice są niewielkie (i nie wiadomo kiedy stają się Chorzowem:)) – można je całe przejść piechotką.

Skomentuj

