Akademia Muzyczna w Katowicach / Academy of Music in Katowice

DSCN4429

Centrum Nauki i Edukacji Muzycznej było dla mnie pierwszym powodem zachwytu Katowicami. Połączenie starego budynku z nową konstrukcją jest według mnie bardzo udane (projekt Konior Studio). Wnętrze jest klimatyczne, a stale grana muzyka umila zwiedzanie o każdej porze. Widoczna na zdjęciach kawiarnia jest dostępna dla wszystkich – polecam szczególnie w słoneczny dzień, kiedy światło pięknie przedostaje się przez przeszklenia.

DSCN4338 DSCN4339 DSCN4342 DSCN4346 DSCN4347 DSCN4351

This entry was published on 13 września 2013 at 10:40. It’s filed under Byłam-widziałam, Zdjęcia and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

11 thoughts on “Akademia Muzyczna w Katowicach / Academy of Music in Katowice

  1. Jak ślicznie udało Ci się zrobić zdjęcie to czwarte, takie kwiatki uchwyciłaś z krzeseł i stolików 🙂

  2. uwielbiam takie budynki z przestrzenią i światłem wewnątrz

  3. to z cieniami, bardzo mi się podoba:)

  4. Sympatyczne połączenie starego z nowym.
    Śliczne zdjęcie stolików!!

Skomentuj

