wieczór w Gdańsku /evening in Gdańsk

DSCN4314

Po wizycie na stadionie i pysznym wegetariańskim obiedzie postanowiliśmy po prostu spacerować po ulicach Gdańska. Tak jak już pisałam wg mnie Gdańsk ma najładniejszą w Polsce starówkę, dlatego oczu nie mogłam oderwać:) Jedyne co mi przeszkadza to tłumy turystów:)

DSCN4277 DSCN4289 DSCN4302 DSCN4306 DSCN4308

This entry was published on 3 września 2013 at 08:02. It’s filed under Byłam-widziałam and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

8 thoughts on “wieczór w Gdańsku /evening in Gdańsk

  1. Zgadzam się. Gdańskie stare miasto jest najbardziej oryginalne.
    Przy okazji polecam zwiedzanie miast rano. W wakacje łaziłem po Dubrowniku o szóstej i wygląda dużo lepiej niż np. o dwunastej (brak ludzi).

    • to fakt – ludzie przeważnie psują moje „pocztówkowe zdjęcia”. Tak wcześnie zwiedzałam jedynie Brno:) Zamek zdobyłam po ciemku, a jak tylko wyszło słońce błądziłam po mieście. Z tym, że i na zamku spotkaliśmy ludzi i tuż po wschodzie słońca na ulicach było ich całkiem sporo. Dziwny naród:)

  2. joelyne on said:

    Strasznie piękne zdjęcia robisz!!! Można zapytać- co to za sprzęt? 🙂

    • dziękuję bardzo. Zdjęcia pstrykam Nikonem Coolpix s9100. Z tym, że na takie wieczorowo-nocne wybieram tryb „przyjęcia-wnętrza”:) na innych ustawieniach pewnie potrzebowałabym statywu:)

  3. jakie piekne zdjecia. Gdansk jest magiczny.

  4. Potwierdzam, byłem w tym roku w Gdańsku, przepiękną mają starówkę, jest co oglądać 🙂

    Pozdrawiam serdecznie 🙂

  5. Piękne zdjęcia. Pozdrawiam z Wybrzeża 🙂

Skomentuj

