Lipowiec

DSCN4052

Przed nami ostatni weekend sierpnia. Jeżeli skusicie się na prezentowany już Wygiełzów, zajrzyjcie również koniecznie do pobliskiego Lipowca. Tuż za dworkiem w skansenie znajduje się droga, którą można dotrzeć do ruin zamku położonego na wzgórzu i otoczonego lasem. Mimo iż są to ruiny, to jednak można wejść na wieżę (bardzo stromymi schodami:)) oraz obejrzeć wystawy dotyczące historii zamku. Ruch jest tu dość spory – długo czekałam na zrobienie takich „pustych” zdjęć. Niedaleko jest też Oświęcim, więc pewnie turyści łączą zwiedzanie. Dodatkowo zarówno w skansenie jak i na zamku odbywają się różnego typu imprezy np. Zlot Wiedźm i Czarownic w najbliższą niedzielę:)

DSCN4077  DSCN4057 DSCN4060 DSCN4064 DSCN4076

This entry was published on 29 sierpnia 2013 at 22:38. It’s filed under Byłam-widziałam, Zdjęcia and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

10 thoughts on “Lipowiec

  1. Ostatnie zdjęcie baaaardzo klimatyczne:).

  2. Uwielbiam takie miejsca! Jedno z moich ulubionych to Szydłów, miejsce rodzinne moich dziadków, maleńka mieścina, praktycznie wieś z pięknym kościołem i ratuszem, prawie nieznanym.

  3. Byłam tam… Nawet spałam w komnatach tego zamku 🙂 Ile wspomnień związanych z tym miejscem…

  4. Zlot czarownic – w sam raz dla mnie! 🙂

  5. W takim razie na zlot! 🙂

  6. Uwielbiam odwiedzać stare ruiny, w niektórych czuć ducha tamtych lat….!!!!

Skomentuj

