szalik / a scarf

PB028455

Czuć już szalikowy sezon w powietrzu. Mam nadzieję, że lato jeszcze wróci, ale przyznam szczerze, że jedynie w chłodne dni lubię robić szaliki:) Nie ma więc tego złego. Dziś prezentuję sympatycznego rudzielca z gatunku skręcających się owijaczy:) Metoda jest dość prosta – zaczynamy od wydziergania prostego środka o długości nieco mniejszej niż planowany szalik. Następnie dodajemy coraz dłuższe słupki wpijając kilka w jedno oczko, tak aby szalik ładnie się pofalował. Z jakiegoś powodu taki szalik naturalnie sam się skręca, przez co ciekawie układa się na szyi.

PB028445 PB028446

This entry was published on 26 sierpnia 2013 at 23:01. It’s filed under Dzierganie and tagged , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

6 thoughts on “szalik / a scarf

  1. Pomimo tutorialu i tak nie potrafiłabym zrobić takiego szalika.:D
    A jest na prawdę ładny – i nawet w moim ulubionym kolorku.;)

    • opis za dobry może nie jest, ale szydełko jest naprawdę proste w obsłudze – znając podstawowe ściegi można własnie taki szaliczek stworzyć.

  2. Świetna robota! 🙂

  3. vannzaw on said:

    mam nadzieję że to już czas na szaliki, czapki, kurtki i kryte buty, lato było i niech nie wraca, strasznie chcę zimna. bardzo mi sie podoba kolor ale osobiście nie cierpię takich włochatych rzeczy bo mnie swędzą i drapią. wrr……
    pozdrawiam.
    http://www.vannzaws.wordpress.com

    • o ile mam odpowiednie buty to zmiany pór roku mnie nie poruszają:) a szalik jest mięciutki i milutki – specjalnie wybierałam moherek z wymagającą zamawiającą:)

Skomentuj

