kaktusy / cactuses

PC142928

Z cyklu „jak sobie zająć cały wieczór” – zdjęcia kaktusów:)  A że nie ma tu raczej nic do komentowania to podzielę się z Wami historią sprzed kilku dni. Wracałam z potężnych zakupów do domu (dźwigając torbę na rękach, więc byłam zasłonięta częściowo) i nagle drogę zagrodził mi jakiś 6 może 7-latek. Stanął sobie naprzeciwko mnie i powiedział pięknie „dzień dobry”. Odpowiedziałam oczywiście, choć chłopaka nie kojarzę. Zaczęłam go omijać, a on dodał „ładnie dziś pani wygląda” i poszedł sobie dalej. I dzień od razu lepszy:) A przy okazji – czytałam właśnie o guru podrywu – mogliby się pewnie wiele nauczyć od dzieciaka:)

PC142870 PC142873 PC142895 PC142903 PC142913

This entry was published on 31 lipca 2013 at 23:30. It’s filed under Zdjęcia and tagged , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

12 thoughts on “kaktusy / cactuses

  1. No oczywiście, najlepiej wziąć kobietę z zaskoczenia! 🙂

    • dokładnie! wg mnie element zaskoczenia jest kluczowy przy zapraszaniu na pierwszą randkę i oczywiście w trakcie oświadczyn – kobiety nie mają szans:)

  2. Grunt, to pogoda ducha. 🙂

  3. Kaktusy piękne i opowieść co nieco dziwna.
    Na nic nie mam czasu, czas zbioru ziół , suszenia , przetworów, oraz odpisywanie na maile .,blog
    Zupełnie sie pogubiłam..A tyle liistów w skrzynce.
    Proszę Cie o cierpliwość, pamiętam o co mnie pytałąś.
    Z tą nominacją też nic nie zrobiłam.
    Chyba jestem już stara.Ha,ha
    Mamjakty,Buziaki

    • Marysiu, niczym się nie przejmuj, na wszystko przyjdzie pora. a o starości nawet nie wspominaj – przecież reklamujesz sposoby na przedłużenie młodości!:) Pozdrawiam serdecznie!

  4. 🙂 nowe pokolenie gentelmenów zwyczajnie nam rośnie

  5. Przepiekne! Chyba sobie sprawię zestawik, tylko gdzie je postawić, żeby nie „namieszać” w Feng Shui?

  6. Ҭhiѕ post is actսally ɑ goօd oone it helps neա the web viewers, ԝhߋ arre wishing iin favor оf blogging.

Skomentuj

