ptaki / birds

36

Zgodnie z projektem zrobiłam otworki na sznurek, albo kijek – ptaki miały fruwać lub stać na baczność na podwyższeniu. Jako że oczywiście prezentem zostały wyboru dokonali nowi właściciele i teraz stoją one w oknie małego domku:) Tak więc prezentuję zdjęcia na zasadzie tuż po i jakie wyszło:) Przy okazji uwaga o szkliwach. Teraz już wiem, że nie samym kolorem kierować się należy. Trzeba wziąć pod uwagę to, czy szkliwo należy do tzn „lejących” (czyli, czy ma tendencję do spływania w czasie wypalania), oraz to w jakiej temperaturze będziemy wypalać dziełka. Oczywiste? niby tak, ale poprzedni „mentor” nie zwracał na to uwagi. Mówił o tym, ale nie pilnował na bieżąco, żeby np odpowiednio wybierać zbiór rzeczy do wypalania. Nie sprawdzał czym szkliwimy…ehh…no i dziełka są w ciapki.

33 34 35

This entry was published on 17 lipca 2013 at 20:05. It’s filed under Ceramika and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

11 thoughts on “ptaki / birds

  1. superowe !! już kiedyś chwaliłam Twoją ceramikę, ale jeszcze raz pochwalę 🙂

  2. Jak na mój bezgustny gust, to te „ciapki” tworzą dodatkowy urok:)
    Kiedyś, w dzieciństwie przywiozłam sobie z wycieczki po Kraku podobnego ptaszka, który był piszczałką.

    • też tak sobie powtarzałam, że takie ciapkowate są bardziej „moje”, widać, że to rękodzieło itd – dopóki się nie dowiedziałam, że można to zrobić lepiej:)

  3. Sama bym chciała takie pitaszki! Zwłaszcza po tym, jak się naczytałam o Cepelii 🙂

  4. naprawdę urokliwe, twórz dziewczyno twórz:))

Skomentuj

