zachód słońca /sunset

P6210433

Wspominałam kiedyś, że mam widok na zachód i mnóstwo zdjęć zachodów słońca z tego powodu. Miałam nadzieję, że będę mogła pokazywać bieżące zdjęcia, ale pogoda ma inne plany. W moich zbiorach mam całe serie z różnych dni od 2008 do 2011 – badacze naszych lat z pewnością powiążą ich późniejszy brak z globalnym ociepleniem i powstaniem u nas pory deszczowej… Podobnie zatem jak wiosną zaczynam wrzucać zdjęcia archiwalne. Zachowajcie je dla potomnych, może nie będą wiedzieli co stracili przez głupotę rodziców i dziadków… Aha – jak widać miasto się rozbudowuje, wybaczcie lenistwo, nie szukałam lepszych punktów widokowych:)

P6210407 P6210418 P6210427 P6210430

This entry was published on 13 lipca 2013 at 20:46. It’s filed under Byłam-widziałam, Zdjęcia and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

8 thoughts on “zachód słońca /sunset

  1. Uwielbiam zachody słońca
    A jeszcze nigdy nie udało mi się żadnego zdjęcia zrobić

  2. Ja robiłam zdjęcia zachodów słońca w Chorwacji i wychodziły magiczne..:) A Twoje są takie ciepłe i miękkie – super.:)
    No niestety, ale polski klimat serwuje nam zachody deszczu.:D

  3. Piękne, po prostu piękne.Poizdrawiam,Marysia

  4. Aż miło popatrzeć;-)

Skomentuj

