znak rozpoznawczy/ my hallmark

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Tulipan ze strony głównej i gravatar pochodzą z sesji sprzed lat. Tulipany kończyły już swój żywot, ale miały w sobie ciągle wiele piękna. Mój olympus chyba pierwszy raz udowodnił mi, że wie, co to kolor (chyba nawet przesadził, a ja potem doprawiłam:)) Poza tym zaczęłam wtedy fotografowanie wszystkiego, bo skoro w drodze do kosza na śmieci powstały fajne zdjęcia, to zawsze jest szansa. Obecnie mam już inny aparat, teoretycznie z lepszymi parametrami, ale nie udało mi się powtórzyć sukcesu z ujęciem pyłków kwiatowych. Dla mnie to tylko dowód na to, że sprzęt to nie wszystko. Nawet umiejętności to nie wszystko, bo słabo się na tym ogólnie znam. Czasem trzeba po prostu podjąć decyzję we właściwym czasie – kiedy i światło i model i aparat zechcą z sobą współgrać.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

This entry was published on 9 lipca 2013 at 09:50. It’s filed under Zdjęcia and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

5 thoughts on “znak rozpoznawczy/ my hallmark

  1. Mój pochodzi z 1 lipca 2012 roku, było to przedpołudnie po imprezie weselnej. Stan przedagonalny. 😉 Autorem jest Wg108.

  2. Piękne. Miło wrócić, żeby popatrzeć na takie cuda. Pozdrawiam.

Skomentuj

