naczynie na mydło, ciasto lub inne drobiazgi / dish for soap, cake or various trinkets

37

Skorupy są naprawdę bardzo użyteczne, zastępują plastik i można je zrobić samemu. I tak mam w domu patery, doniczki, misy, ale też sporo małych naczynek na rzeczy wszelakie. Oczywiście im więcej ich w domu tym bardziej mi się marzy szafka przeznaczona tylko na nie – może kiedyś:)

1 18 19 20 26

This entry was published on 3 lipca 2013 at 19:16. It’s filed under Ceramika and tagged , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

23 thoughts on “naczynie na mydło, ciasto lub inne drobiazgi / dish for soap, cake or various trinkets

  1. Podziwiam! 🙂

  2. Piękne skorupki. 🙂

  3. Może być również mydło z ciastem 😉
    Piękne!

  4. Pięknie się prezentują! 🙂 Przyjemnie się otaczać takimi niepowtarzalnymi cackami:)

    • to wszystko zrobiłam dość dawno – nowe dziełka są w piecu, niedługo nastąpi prezentacja (o ile nie popękają):) To oznacza zero wolnej przestrzeni w domu:)

      • Może już czas pomyśleć o jakiejś galerii? chętnych, których zachwycają Twoje dziełka, jak widać nie brakuje… 🙂

        • ehh…gdybym tylko mogła się zając ceramiką na poważnie. Marzy mi się własna pracownia i galeria. Może kiedyś. Ciągle mam natomiast poczucie, że za mało o tym wiem, więc jeszcze się uczę.

          • I to się nazywa… pokora 🙂
            Doskonale to rozumiem. Od jakiegoś czasu próbuję sił w nowej dziedzinie, nadal jednak nieoficjalnie, bo wciąż mam wrażenie, że jeszcze za mało wiem… czasem nawet zarzucam sobie zwykły brak odwagi… a przecież do takich, podobno świat nie należy 😉

  5. Pierwsza w rządku czerwonych przypomina mi perski dywan latający. 🙂

  6. Te dwie ostatnie super świetne! Tę przedostatnią widziałabym w ciemniejszym kolorze, może ciemnoniebieskim i na niej cytrynki w kuchni:), boskie.

  7. Czy te cudeńka bedziesz sprzedawać?

  8. Zauroczyłaś tymi drobiazgami:)

  9. ta ostatnia, czerwona, taka jakby z kuleczek podoba mi się najbardziej.

Skomentuj

