Capri

P6125255

Zaiste kawałek nieba na ziemi:) Po wielu dniach pobudek o 6 rano i zwiedzaniu po zachód słońca przyszedł czas na odpoczynek. Opłynęliśmy wyspę dookoła, wjechaliśmy kolejką na punkt widokowy, a potem jedynie kąpiele w morzu i wylegiwanie się na kamieniach:) Przed nami tylko Neapol i do domu.

P6125159 P6125173 P6125184 P6125194 P6125200 P6125232 P6125251

This entry was published on 28 czerwca 2013 at 09:14. It’s filed under Byłam-widziałam, Zdjęcia and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

13 thoughts on “Capri

  1. cudowna jest Twoja opowieść 🙂 piękne zdjęcia 🙂

  2. Raj na Ziemi! CUDOWNIE! 🙂

  3. się rozmarzyłam 🙂

    • myślałam, że już nie wybiorę tych zdjęć, bo nad każdym siedziałam chwilę wspominając… a dziś w pracy zadziwiająco często zerkałam na własną stronkę, żeby się zmobilizować do pracy (w końcu trzeba zarobić na kolejne wakacje:))

  4. pięknie …rozmarzyłam się 🙂

  5. Zdjęcia jak zwykle pierwsza klasa, mogłabyś wyprodukować z nich świetne pocztówki – np. z przedostatniego. Oj, popływałoby się takim stateczkiem w tak pięknych okolicznościach przyrody 🙂

    • jeżeli jest taki zawód – fotograf pocztówek, lub zdjęć do folderów reklamujących wakacje – to ja się piszę:) o ile pensyjka jest stała, średni ze mnie ryzykant:)

  6. Piękne, piękne, piękne… szczególnie ostatnie zdjęcie, te zrobione z góry, z punktu widokowego.

Skomentuj

