Florencja / Florence

P6084736

Florencja zachwyca według mnie bardziej jako całość niż w szczegółach. Jeżeli będziecie mieć okazję, to polecam najpierw zwiedzić miasto, a dopiero potem udać się na pobliskie wzgórze, aby podziwiać zapierającą dech panoramę. Taka kolejność z pewnością sprawi, że to miejsce wbije się w pamięć. Przy okazji drobne wyjaśnienie – z jednej strony pokazuję różne miejsca, aby je przypomnieć tym co już je widzieli, albo zareklamować pozostałym; z drugiej strony nie chciałabym psuć Wam całej zabawy odkrywania nowych punktów na mapie. Dlatego nie zamieszczam wielu zdjęć i często pokazuję jakieś urywki, fragmenty czegoś ciekawego. Sama wolę czytać o miejscach, do których się wybieram, aby potem dosłownie odkryć coś nowego. Bardziej zachęca mnie do podróży jedno tajemnicze zdjęcie niż slajdowisko. A jak to wygląda u Was? Macie ochotę na Florencję?:)

P6084680 P6084684 P6084689 P6084707 P6084728

This entry was published on 20 czerwca 2013 at 07:05. It’s filed under Byłam-widziałam, Zdjęcia and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

9 thoughts on “Florencja / Florence

  1. Ptaszek na niebie. 😉

  2. podejrzewam, że masz jakiś układ z Panem Bogiem … toż to nie szczęście aby trafiać na światło i kadr …

    • hm…ja po prostu ciągle robię zdjęcia – prędzej czy później warunki są dobre:)

      • czyli ciężko wypracowane szczęście 🙂

      • We Włoszech o ładne światło chyba nietrudno, trudniejsze jest chyba złapanie tej jednej sekundy w ciągu dnia, kiedy w kadrze nie ma tysiąca osób 😉
        Santa Maria del Fiore niesamowita, czy istnieje druga świątynia z taką elewacją? We Florencji byłam 13 lat temu, na sam koniec objazdówki po Włoszech. I dzień wcześniej skończyła mi się druga klisza do aparatu. Jak zobaczyłam, jaka katedra jest piękna, myślałam, że się popłaczę 😉

        • nie widziałam nigdzie podobnej świątyni – różnią się wystrojem, ogólnie bryłą, ale tak charakterystycznej nie widziałam. A co do kliszy – nadal stosuję, ale tylko jako dodatek. Nie wyobrażam już sobie powrotu nawet z jednodniowej wycieczki z powiedzmy 36 zdjęciami:)

  3. piękne zdjęcia … przypomniały mi one moje florenckie godziny podziwu dla genialnej kopuły Bruneleschi’ego a zdjecie z Piazzale Michelangelo ma piękne niebo .. spędziłem tam kiedyś większość dnia spoglądając na perłę renesansu w dole .. słoneczne pozdrowienia :^)

    https://picasaweb.google.com/109085762997209457441/Firenze?authuser=0&feat=directlink

Skomentuj

