Ja to ja

Do zabawy zaprosiła mnie Blondynka w krainie tęczy Wyłamię się i typować kolejnych osób nie będę – mam nadzieję, że chętni sami się znajdą:) A zatem zapraszam – coś o mnie:

1) Codziennie widzisz…

001 Codziennie widzisz…

Z kuchni widzę zachód – zaglądam tam codziennie w nadziei na fajny widoczek. Mam już pokaźną serię, pewnie kiedyś pochwalę się kolekcją:)

2) Ubranie w którym mieszkasz…

002 Ubranie w którym mieszkasz…Ubrań mam chyba za dużo, trudno się zdecydować. Jednak z pewnością w mej szafie nie brakuje kolorów. Staram się tonować ze względu na pracę i 30 lat na karku, ale czasem nie wychodzi:)

3) Ulubiona pora dnia…

003 Ulubiona pora dnia…Jeszcze nie wieczór. Co ważnego było do zrobienia to zrobiłam, a jeszcze nie trzeba spać. Ta pora kojarzy mi się z czystym relaksem.

4) Coś nowego…

004 coś nowegoOd kilku tygodni uczę się angielskiego metodą direct. Generalnie języki obce to moja wielka słabość, ale postanowiłam dać sobie jeszcze jedną szansę i zapisałam się na kurs. Tym razem o dziwo jestem zachwycona. Po pierwsze na zajęciach świetnie się bawię,a po drugie mam poczucie, że naprawdę wiele się uczę.

5) Właśnie tęsknisz za…

005 Właśnie tęsknisz za…Tęsknię za wypadami ze znajomymi. Po liceum i po studiach wszyscy się rozjechali i założyli rodziny. Brakuje mi bardzo wyjazdów bez większych planów, brakuje mi spontaniczności, dobrej zabawy, swobody i przede wszystkim tęsknię za poczuciem, że ktoś jest obok zawsze i na każdą okazję. Piwo o północy, wyjazd na Sylwestra do Pragi, telefon nad ranem…ehh, teraz trzeba myśleć o zazdrosnych żonach i śpiących dzieciach:)

6) Piosenka która chodzi ci po głowie…

Ciężki wybór, bo co chwilę mam w głowie coś innego. Tupany jednak po prostu mi się podoba i na różnych moich playlistach się znajduje.

7) Nagłówek Twojego tygodnia…

schematPo prostu temat na czasie. Coraz bardziej się przekonuję, że człowiek zawsze tęskni za czymś, czego aktualnie nie ma, niezależnie od tego, czy ma coś, czego chciał miesiąc wcześniej, czy nie. proste?:)

8) Najlepszy moment tygodnia…

008  Najlepszy moment tygodnia…Oczywiście weekend. Na zdjęciu jeden z ukrytych krakowskich ogródków. Babskie popołudnie z kawą i ciastem:)

9) Kim chciałaś być jako dziecko…

009 Kim chciałaś być jako dziecko…Archeologiem, chyba przez Indianę Jonesa. Chodziłam z pędzelkami i godzinami potrafiłam myziać ledwo wystający z ziemi kamień:) Potem była faza na jubilera, następnie „naprawiałam” dziadkowe zegarki, potem wakacje poświęcałam na tworzenie dzienników szkolnych i prowadzenie lekcji, następnie był lekarz. Nie za bardzo wiem jakim cudem zostałam psychologiem, na dodatek pracującym w dziale personalnym:)

10) Nie rozstajesz się z…

010 Nie rozstajesz się z…… z jedzeniem:) Tak już mam, że jadam małe porcje za to cały dzień. Z tego powodu każdego dnia do pracy zabieram spore zapasy (II śniadanie, banany, inne owoce, oczywiście batonik, kanapkę na popołudnie lub obiad), dodatkowo w pracy mam przekąski na wszelki wypadek – pestki dyni, żurawinę, ciastka. Gdy wychodzę robić zdjęcia, na dłuższe zakupy itp to oczywiście też coś mam przy sobie, albo konam z głodu i kupuję coś na mieście:)

11) Co można znaleźć na Twojej liście marzeń…

011 Co można znaleźć na Twojej liście marzeń…nie rozdrabniam się – cały świat:) Chcę zwiedzić jak najwięcej.

12) Twoja miłość od pierwszego wejrzenia…

012 Twoja miłość od pierwszego wejrzenia…Taki jeden:) 10 lat znajomości, niesamowicie trudny charakter, wyzwanie.

13) Coś, co robisz cały czas…

013 Coś, co robisz cały czas…Czytam. Aktualnie kończę „Taniec ze smokami”.

14) Zdjęcie tygodnia…

Cała seria  Przeraża mnie to, co się dzieje w Turcji. Mam nadzieję, że niebawem zdrowy rozsądek zwycięży i premier się opamięta…

15) Ulubione słowo/wyrażenie…

JAKOŚ TO BĘDZIE – moja filozofia życiowa. Oczywiście, że i mnie dopada czasem stres, ale walczę z tym jak mogę. Jak to przy okazji opowiadania o pewnym problemie powiedziała mi ostatnio Mama – przynajmniej coś się dzieje:) Dlatego zamiast się męczyć lepiej z optymizmem stwierdzić, że przecież jakoś to będzie, samo się ułoży:)

16) Najlepszy moment roku…

016 Najlepszy moment roku…Cały rok jest dobry, bo najpierw planuje się wakacje, potem się na nich jest, a następnie się je wspomina:)

17) Ktoś, kto cię potrafi uszczęśliwić…

Długo by wymieniać – mam szczęście do ludzi. Jedni są od zawsze, inni pojawiają się na chwilę. Mimo wszystko jestem jednak samotniczką i egocentrykiem – potrafię zatem zadbać o swoje szczęście sama:)

A Wy? Opowiecie o sobie?;)

This entry was published on 13 czerwca 2013 at 22:12. It’s filed under Przemyślenia, Zdjęcia and tagged , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

13 thoughts on “Ja to ja

  1. bardzo przyjemny wpis, taki osobisty i ciepły. 🙂

  2. pięknie się przedstawiłaś 🙂

  3. Chaber1955 on said:

    To wymaga głębokiego zastanowienia się nad sobą 🙂

  4. Widok z horyzontem na zachód-północny zachód, to jest to!

  5. Też nie rozstaję się z jedzeniem. Szkoda, że na Facebooku nie można być „w związku” z jedzeniem.:D To by mi odpowiadało najbardziej.;D

  6. Widzę, że wiele rzeczy nas łączy 🙂

Skomentuj

