rzecz o kurach / thing about hens

P4272648

Tam gdzie kury musi być też lis:) I znów mam w głowie podwórko zielone po którym spacerują kury, pianie koguta, gdakanie kwok, leniwe przeciąganie psów, podskakiwanie cielątek… Pamiętam zdziwienie kuzyna z Warszawy na widok krowy. Niedzielne wyjazdy nad rzekę. Smak pieczonych w ognisku ziemniaków. Ciepło pierzyn na ogromnych łóżkach Babci i Dziadka. Skwierczenie i zapach pieca. Takie rzeczy docenia się po latach. Doceniam.

P4272655 P4272710 P4272717 P4272772 P4272773 P4272774

This entry was published on 12 czerwca 2013 at 10:46. It’s filed under Byłam-widziałam, Zdjęcia and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

7 thoughts on “rzecz o kurach / thing about hens

  1. A ja te rzeczy uwielbiałem od samego początku. Z czasem tylko nabierały mocy, jak bimber. 😉

  2. Przywołuję wciąż te wspomnienia i urealniam. Właśnie wybieram się na nockę do altanki na ogródkach działkowych, gdzie rano powita mnie rosą dotknięte, budzące się do życia stokrotki 🙂

  3. Też mam jak ty. Ten tasak na piecu cuuuudowny. 🙂

Skomentuj

