stodoła / barn

P4272616

Po warsztacie i strychu czas na stodołę. Żałuję bardzo, że nie miałam aparatu i takiej potrzeby, aby zrobić tam zdjęcia, gdy w środku była słoma i sianko, gdy się tam młóciło, gdy dziadek wyciągał drewniany wóz na podwórko, gdy po pracy odwieszano na haki grabie i inne sprzęty. Ciężką pracę na polu tylko obserwowałam, mimo to zawsze będę miała dla niej wiele szacunku.

P4272621 P4272626 P4272631 P4272633 P4272634

This entry was published on 5 czerwca 2013 at 00:07. It’s filed under Byłam-widziałam, Zdjęcia and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

7 thoughts on “stodoła / barn

  1. Czuję zbliżające się wakacje. 🙂

  2. powinnaś wydać album … masz mega talent do opisywania rzeczywistości i patrzenia na świat … dostrzega 🙂

  3. Aparatem dostrzegasz to na co nikt nie zwraca uwagi a to wielki dar…brawo

  4. Wszystkie zdjęcia świetne – zarówno ogółu, jak i detali, bardzo klimatyczne. Poczułam się prawie jak wtedy, gdy jako dzieciak buszowałam po naszej stodole 🙂

Skomentuj

