Niedzica

P9125505

Pomysł na weekend – może nie na cały długi nadchodzący, ale dzień w Niedzicy jak najbardziej polecam. Zdecydowanie najłatwiej dotrzeć tam samochodem. Teoretycznie jest to blisko Nowego Targu – w praktyce okazuje się, że z transportem może być problem. Miałam szczęście i tuż po przyjeździe z Krakowa podjechał bus do Niedzicy. To utwierdziło mnie w przekonaniu, że równie łatwo znajdę busika w drugą stronę. Na miejscu okazało się, że na przystanku nie ma zbyt wielu informacji o godzinach odjazdów, a na dodatek w soboty prawie nic nie kursuje (to już z informacji od lokalsów – w tygodniu można liczyć na więcej pojazdów, bo dowożą dzieci do szkoły i ludzi do pracy). Gdy w końcu podjechał jakiś autobus, kierowca poinformował mnie, że do Nowego Targu to już raczej nic nie pojedzie, ale może mnie dowieść do głównej drogi (969). Tam na kolejnym przystanku bez rozkładu doczekałam się na autobus do Nowego Targu. Cóż, nie przygotowałam się do wycieczki – uwierzyłam jakiemuś opisowi w necie o dobrych połączeniach komunikacyjnych:) Warto było jednak, więc i Wam polecam! Dwa zamki, wystawa starych pojazdów i ogromna zapora – czego chcieć więcej? Może tylko trochę słońca:)

P9125454 P9125461 P9125465 P9125496

This entry was published on 29 Maj 2013 at 21:49. It’s filed under Byłam-widziałam, Zdjęcia and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

4 thoughts on “Niedzica

  1. I ja polecam 🙂

  2. pamiętam z wycieczki w szkole podstawowej a potem jeszcze raz wstąpiłam tam jakieś 6 lat temu. Wspomnienia …

Skomentuj

