jeden dzień / one day

P4272672

Wszystkie zdjęcia zrobiłam jednego dnia w pobliżu pokazywanego już warsztatu i strychu. Biorąc pod uwagę obecne warunki pogodowe, to chyba była jedna z niewielu w tym roku szans na zdjęcia wiosenne… Nie rozumiem tego, co się dzieje za oknem… Zamiast planować jakieś wyjście w góry marznę we własnym domu i ciągle korzystam z szalików. Jedynie książki mi do tych temperatur pasują – dziś dostałam wiadomość z biblioteki, druga część Tańca ze smokami już na mnie czeka!

P4272682 P4272727 P4272756 P4272759 P4272779 P4272743 P4272733 P4272741

This entry was published on 24 Maj 2013 at 20:37. It’s filed under Zdjęcia and tagged , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

18 thoughts on “jeden dzień / one day

  1. Piękne zdjęcia. Ropucha chwyta za serce ❤

  2. Wspaniałe okazy udało CI się upolować.
    Co do pogody to mam nadzieję, że wkrótce się poprawi, bo od poniedziałku będę w Krakowie 🙂

  3. Prześliczne! 🙂 Mnie nie udało się upolować aparatem motylka..zawsze są szybsze 😉

  4. Pieknosci…tylko ta zapucha mi nie odpowiada. brrrrr 😉

    • okazało się że była w warsztacie, gdy robiłam tam zdjęcia. całe szczęście chyba znieruchomiała na mój widok – w ataku paniki pewnie zostawiłabym tam aparat i już nigdy nie wróciła:)

  5. Mnie zawsze urzekają motyle. 🙂
    Ty siedzisz w domu z książką, a one żyją. 😉

    • haha, tylko motyle? a kojarzysz jętki opisane przez Pratchetta? w jego Świecie Dysku żyły najkrócej ze wszystkich stworzeń. mimo to doświadczały wszystkiego tego, co ludzie żyjący wiele lat. najbardziej podobał mi się fragment o starych jętkach, które opowiadały młodym, że kiedyś to były czasy – nawet słońce świeciło z lepszego miejsca na niebie:)

  6. Ależ tam musi być pięknie! Bardzo mi się podoba!

  7. Ropuszka wygląda na zmarźniętą. Trzeba ją ogrzać 🙂

  8. Piękne zdjęcia, sama natura,trudno zrobić takie zdjęcia ,tym bardziej „szacun”dla Ciebie.

Skomentuj

