na starym strychu / on an old attic

P4272691

Stare strychy nie mogą rozczarować. Zawsze znajdzie się na nich coś wartego sfotografowania – stare książki, sprzęty, może mysz:) Zawsze jest też ciekawe światło i nutka tajemnicy. Do światła mój aparat raczej średnio się dostosował, ale klimat strychu chyba ukazał:)

P4272696 P4272697 P4272703 P4272705

This entry was published on 22 Maj 2013 at 15:44. It’s filed under Zdjęcia and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

16 thoughts on “na starym strychu / on an old attic

  1. Magiczne te Twoje miejsca.

  2. te ćwiczenia geograficzne mogą się okazać dość poszukiwaną perełką 🙂 (i do tego cenną) 🙂

  3. Piękne miejsce! Wyobraźnią pokładam się na sianku i wczytuję w stare książki delektując się przy tym niesamowitym zapachem. 🙂

    • piękne i baaardzo ciepłe. gdy byłam mała moja wyobraźnia działała jeszcze mocniej – wyobrażałam sobie niemalże małe królestwo na tym strychu niedostępnym dla dzieci. pewnie dlatego, że kiedyś mama przyniosła stamtąd sporo zabawek:)

  4. Uwielbiam książkowe znaleziska ze strychów i piwnic.

    • tu głównie znalazłam stare podręczniki szkolne, choć przyznam, że przed otworzeniem walizki miałam cichą nadzieję na ogromny skarb:)

  5. Łoo, uwielbiam strychy! Nigdy się nie mogę oprzeć wrażeniu że zaraz znajdę jakiś skarb ;]

    • i często coś można znaleźć. za walizką stoi taki stary przyrząd – ma coś wspólnego z serem, ale nie wiem dokładnie jak to działa:)

  6. Klimatyczne zdjęcia 🙂

  7. Lubię takie miejsca 🙂 Zawsze można znaleźć coś interesującego, jak te ćwiczenia 😉

  8. Ta walizka i ćwiczenia geograficzne to same skarby !!
    Super, uwielbiam takie miejsca i anwet strach przed myszami mnie nie zniechęca by do nich zajrzeć 🙂

  9. Prawdziwe skarby. Poszukaj pod skosami w sianie 🙂

Skomentuj

