renowacja

PA011617

Już bym to zrobiła inaczej:) Tak sobie właśnie pomyślałam, że pokazywanie zdjęć dziełek powoduje fale nowych pomysłów i rozwiązań w głowie:) Kupiłam wiele serwetek z motywem ludowym, a potem długo czekałam na właściwy przedmiot. Okazało się, że kupuję jak leci wszystkie serwetki, które mi się podobają, ale które niekoniecznie są praktyczne. Stara skrzyneczka jakoś mi jednak do takiego motywu pasowała.  Oczywiście najfajniejszą częścią było bejcowanie:)

PA021620 PA021625

This entry was published on 3 Maj 2013 at 20:40. It’s filed under Decoupage and tagged , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

4 thoughts on “renowacja

  1. Chaber1955 on said:

    Super pomysł, chyba na biżuterię .Zdolna jesteś.:)

  2. Aww, ale Ci to śliczne wyszło 🙂

  3. Prześliczne !!

Skomentuj

