zestaw kuchenny

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Choć na co dzień korzystam tylko z cukiernicy, to jednak bardzo lubię cały zestaw:) Na początku mojej przygody z ceramiką wybierałam głównie czerwone szkliwo – lśniące i intensywne. Choć nadal lubię takie kolorki, to jednak coraz częściej wybieram matowe angoby i kolory ziemi. Przełomowy był właśnie ten zestaw z zieloną angobą. Dodatkowo nauczyłam się 2 rzeczy – fajnie sprawdza się system blokowania przykrywek przez wycięcia i schodki (wycięcia w przykrywce, pasujący schodek na cukiernicy – dzięki temu konstrukcja jest w miarę stabilna:)); maselniczki powinno się robić odwrotnie (przykrycie masła na płaskiej podstawce jest fajne na samo przechowywanie, ale ciężko kroić na tym masło jeżeli lubi się takie prosto z lodówki).

This entry was published on 25 kwietnia 2013 at 12:12. It’s filed under Ceramika and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

8 thoughts on “zestaw kuchenny

  1. Wspaniałe !! Mam pytanie, czy ty czasem swoją ceramikę sprzedajesz??
    Można coś u ciebie zamówić ??

    • taki był kiedyś plan:) niestety okazało się, że zamówienia niszczą moją kreatywność – jak coś muszę to już mi się nie chce:) poza tym nie mam swojej pracowni i wypalam dziełka okazjonalnie. może kiedyś:)

  2. Ciekawe, bardzo ciekawe! 🙂

  3. Bardzo ładne ,lubię taki przedmioty ,są oryginalne i cieszą oko.:-)

  4. Wow, bardzo oryginalne!
    A ja zapraszam do zabawy fotograficznej ‚Ja to ja’ http://wkrainieteczy.wordpress.com/2013/04/25/ja-to-ja/
    Pozdrawiam 🙂

  5. wow! przypomina mi to rękodzieła z różnych stron świata widziane gdzieś w galeriach 🙂

Skomentuj

