breathtaking Norway

P5117509

1. pierwsze oznaki wiosny /the first signs of spring

2. wschód i zachód słońca w tym samym momencie / sunrise and sunset at the same moment

3. dom na końcu drogi / the house on the end of the road

4. ulubione miejsce znajomej, nazwała je „pocztówkowym” / favourite place of my friend, best for creating photos for postcards

5. słów brakuje by opisać… / I’ missing words to describe…

  P5097328 P5107358 P5107427 P5107443

This entry was published on 17 kwietnia 2013 at 14:16. It’s filed under Byłam-widziałam, Zdjęcia and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

16 thoughts on “breathtaking Norway

  1. faktycznie zapiera dech

  2. Powiem krótko: dla takich chwil, dla takich widoków, warto czasem zerknąć do internetu:)
    Fantastyczne zdjęcia, przepiękne widoki!

  3. Eh, może w końcu uda mi się tam dotrzeć. Finlandia i Norwegia to kierunki moich przyszłych zagranicznych wojaży. Ale ja wybieram się w okolicach stycznia, lutego, przy odpowiednich wybuchach na słońcu. 😉

  4. Niesamowite widoki… Mam nadzieję że uda mi się zobaczyć takie widoki na żywo! A marzę o tym by oglądać je codziennie 🙂
    Aż brak słów!

  5. O tak, w Norwegii zdecydowanie jest co fotografować.
    Świetne widoki !! Będzie więcej ?? 🙂

  6. Cudowne zdjęcia! Proszę o kolejną porcję:)

  7. Przepiekne… Chyba wkrotce sie tam wybiore 😉

  8. La on said:

    i znow… blagam o wiecej! 🙂

Skomentuj

