Kraków zenitem

000036

Jako że zimy fotografować już mi się nie chce, prezentuję zdjęcia z miesięcy ubiegłych. Dziś kilka z Krakowa zrobionych zenitem. Po 11 latach w mieście królewskim mam już ochotę na zmiany, ale muszę przyznać, że nadal lubię robić tu zdjęcia. Tematów nie brakuje – i miejsc, których jeszcze nie widziałam i wydarzeń, na których warto być. Brakuje mi jednak efektu świeżości, takiego początkowego zafascynowania miejscem… coraz częściej myślę o zmianiach…

 000022

000025

000029

000014

This entry was published on 3 kwietnia 2013 at 13:55. It’s filed under Byłam-widziałam, Zdjęcia and tagged , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

10 thoughts on “Kraków zenitem

  1. Chaber1955 on said:

    Uwielbiam takie zdjęcia,nastrojowego,tajemnicze,proszę o wiecej 🙂

  2. Czy ta kawiarnia to może „Prowincja”?

  3. Po pierwsze uwielbiam Kraków;) A po drugie uważam, że świeżość jest bardzo ważna… wiem o czym mówisz. Zdjęcia mi się podobają, szczególnie to pierwsze…;) Może wybierz się do Lwowa tak dla odskoczni… dla mnie to taka większa wersja Krakowa po względem klimatu miasta… no można oczywiście się ze mną nie zgadzać.

    • mam Lwów na swojej liście, ale jakoś sumiennie omijam to miejsce:) a pierwsze zdjęcie zrobiłam w Muzeum Narodowym w Krakowie. lampa do zenita jest tak duża jak on sam, więc nie zabieram jej na miasto – i taki właśnie efekt jest jak widać. pomijają już sam fakt, że w muzeum lampy używać nie wolno:)

  4. Kraków niby jak Kraków, ale jednak inny. A Lwów szczerze polecam i w razie czego służę pomocą jako przysziwany lwowiak 🙂

    • będę pamiętać! myślałam o pociągu lub autokarze bezpośrednio z Krakowa, całkiem niezłe mamy połączenia. na pewno któryś z tegorocznych dłuższych weekendów spędzę właśnie we Lwowie. A widzę, że porady masz u siebie na blogu, cudnie!

Skomentuj

