biżuteria

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lubię te dziełka i stale z nich korzystam. Bransoletki okazały się  dla mnie nieco niepraktyczne, bo za dużo czasu spędzam przy biurku i ciągle je obijam:) Przez rodzaj biżuterii możemy doskonale się określić – swoje poglądy, ogólne zainteresowania lub po prostu dzisiejszy humor. Według mnie można mieć na sobie zwykłe dżinsy i jednokolorową koszulkę i osiągnąć zupełnie inny efekt w zależności od dodatku. Wystarczą same kolczyki – srebrne koła, etniczne drewienka lub neonowe plastiki. 3 różne osoby. Może tak myślę, bo sama szybko oceniam ludzi. Wiem już, że pewne zachowania, gesty, sposób mówienia są powtarzalne i jeżeli coś charakterystycznego zauważę u kolejnej osoby, przerzucam cechy tej pierwszej na nowo poznaną. Rozsądne, mądre, udowodnione to nie jest, ale jeszcze się nie pomyliłam bardzo w osądach mych. tak czy inaczej dodatki do ubrania też bardzo pomagają. A po wyglądzie charakter oceniał już Arystoteles, więc trzymam się teorii, że uczę się od największych myślicieli:)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

This entry was published on 1 kwietnia 2013 at 19:18. It’s filed under biżuteria, Decoupage and tagged , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

5 thoughts on “biżuteria

  1. Ciekawe spostrzeżenie, chociaż mnie udaje się dopasowywać strojem do sytuacji, a czasami wdziać na siebie coś zupełnie nieproporcjonalne doń.To wszystko podyktowane raczej fantazją na dziś, lub nastrojem. Tak samo jak z muzyką.

    • pewnie, że różnie to bywa, ale zawsze takie wybory coś o nas mówią. dopasowujemy się lub nie, jesteśmy gdzieś przez przypadek, albo celowo jakoś się ubraliśmy. lubię takie zagadki:) pozdrawiam!

  2. Kiedyś uwielbiałam zmieniać biżuterię, zawsze musiała stanowić uzupełnienie całości-; dopasowane i odpowiednie na daną okazję. Nosiłam- w zależności od danej szaty- począwszy od zestawów srebrnych, złotych, po drewniane i plastikowe ” żarówy” .
    Po wielu latach przeszło mi i teraz jak już ” uczepię” się jednego zestawu ( uniwersalnego, srebrnego) , to bywa, że nie ściągam go miesiącami 😉

    • biżuteria się zmienia razem z człowiekiem:) kiedyś nie wyszłabym bez kolczyków i pierścionka z domu – teraz często o tym zapominam i w ogóle mi to nie przeszkadza. okazało się, że są ważniejsze sprawy. z drugiej strony lubię mieć ładną biżuterię, bo ona sprawia, że mogę poczuć się bardziej kobieco.

      • Mamjakty, ja MUSZĘ mieć jakąś biżuterię na sobie! Tylko, że już nie szaleję , jak dawniej. Dopasowałam coś takiego wreszcie, co pasuje mi zarówno do sportowych strojów ( tu bez bransoletek! ) , jak i eleganckich. I coś, co przede wszystkim, pasuje do mojej urody.
        I tego czegoś nie chce mi się ściągać .Leniwa stałam się… 😉

Skomentuj

