koralik

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

– Co zrobić, kiedy naprawiasz siostrze korale i po ucięciu sznurka w cudowny sposób odnajduje się dezerter???

– Bransoletkę do kompletu:)

Metoda zgapiona – koleżanka pokazała mi kiedyś zdjęcia biżuterii z drucików przerabianych szydełkiem. Prawdopodobnie były to dzieła Ewy Latały https://picasaweb.google.com/Ewa.Latala

Muszę jeszcze dopracować metodę działania – obecna bywa bolesna:) Do drobniejszych oczek można pewnie używać bardzo giętkiego drutu, ale do mojego koralika nie pasowałoby nic tak delikatnego.

This entry was published on 5 marca 2013 at 21:08. It’s filed under biżuteria and tagged , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

9 thoughts on “koralik

  1. podziwiamy talent. Ja nie umiałabym a po drugie nie miałabym chyba cierpliwości. Powstała rewelacyjna bransoletka

    • bardzo się cieszę i za miłe słowa dziękuję! cierpliwość faktycznie jest wskazana – dlatego u mnie dziełka są zazwyczaj niewielkie:)

  2. Świetny pomysł 🙂
    Zgodnie z obietnicą – melduję, że moja praca ukończona:) pozostało naprężyć i uprasować…

  3. W przyrodzie nic nie ginie. To się nazywa ekonomiczne wykorzystanie wszystkich zasobów, Nic nie czeka na później:-)

    • z tym czekaniem na później to różnie bywa. mam po dziadku skłonność do magazynowania drobnostek – u dziadka to były gwoździe i śrubki, a u mnie koraliki i inne cudeńka.

  4. Misterne, drucikowe arcydzieło 🙂

Skomentuj

