Bałtyk

P8141725

 

Po ciężkim tygodniu i przed jeszcze cięższym nie mogę myśleć o niczym innym…urlop… Oj przydałby się, ale tymczasem pozostają wspomnienia. Na zdjęciach polskie morze sprzed kilku lat. Zachód słońca był bajeczny i przyciągnął wiele osób. Dziewczynka z psem uparcie wchodziła mi w kadr, ale po jakimś czasie nawet ją polubiłam:)Choć może Bałtyk do ciepłych i lazurowych mórz nie należy, to jednak ma w sobie jakąś magię. Zwykle ponury jak z powieści, zachwyca jeśli zechce. Zauważyłam, że nawet jak jestem na innej, cieplejszej plaży, to i tak włącza mi się bursztynowy radar, a wśród obiadowych propozycji szukam polskiej fląderki:)

P8141718

P8141716

P8141733

This entry was published on 3 marca 2013 at 00:07. It’s filed under Byłam-widziałam, Zdjęcia and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

14 thoughts on “Bałtyk

  1. Już niedługo wakacje, ale morze zimą też ma swój urok. Mało ludzi i przestrzeń do wzięcia.

  2. Na plaży to ja regularnie przesiaduje i szumu fal słucham

  3. Piękne zdjęcia! odżywają wspomnienia i myśl o urlopie… a czas u mnie równie gorący jak u Ciebie… 😉 Nic tak dobrze nie działa na moje zmęczenie, jak morze 🙂

    • oj tak. góry dają satysfakcję, ale według mnie morze odpręża idealnie.szczególnie jak ma się już tylko tyle siły, by dotrzeć na plażę i położyć się na piasku:)

  4. nie przepadam za morzem, jako takim, a nie dlatego, że to Bałtyk – zimny i niechętny… ale trzeba przyznać, że wieczorową porą ma swój urok…

  5. Jakie piękne zdjęcia 🙂 Chyba pora wybrać się na wiosenne poszukiwania słońca zamkniętego w kamyczkach 🙂

  6. Coś dla mnie! Wyobraź sobie, że mam niemal identyczne zdjęcia! 🙂
    Piekne!

  7. Boże, jak ja jestem stęskniony za tymi widokami, za naszym Bałtykiem.

Skomentuj

