na herbatkę

DSCN0025

Pudełko wykonane już dość dawno, służy do dziś. Jest to jeden z przedmiotów, który dumnie zdobi moje biuro. Mam tam już całą serię, bo skoro większość czasu spędzam w pracy, to szkoda trzymać dziełka zamknięte w pustym mieszkaniu:)

dopisane:

Według mnie ludzie dzielą się na tych, którzy pracują, aby zarobić na swoje życie i takich, dla których praca jest całym życiem. Ciągle nie mogę się zdecydować do której grupy należę, albo chciałabym należeń. Nie wiem jak powinna wyglądać moja wymarzona praca, więc nie mogę narzekać, że pracuję inaczej. Odpowiada mi względna stabilność  zatrudnienia i wiem, że jest mi to potrzebne, aby mieć pieniądze na to co lubię. Z drugiej strony poświęcam na pracę tak wiele czasu, że zwyczajnie mi go szkoda. Zazdroszczę osobom, które nie dość, że spełniają się zawodowo, to jeszcze dobrze na tym zarabiają. Nie muszą szukać, zastanawiać się nad odpowiednią dla siebie drogą… Mam nadzieję, że pomysł na idealne życie nie pojawi się u mnie zbyt późno, gdy uznam, że już nie warto nic zmieniać i ryzykować.

This entry was published on 10 lutego 2013 at 19:43. It’s filed under Decoupage and tagged , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

2 thoughts on “na herbatkę

  1. Ehh, skąd ja to znam.. 😉

    • i jak sobie radzisz?:) mnie to trochę przytłacza, bo latka lecą… proponuję założyć blogową grupę wsparcia z hasłem przewodnim „jakoś to będzie”:)

Skomentuj

