Jestem cyborgiem i to jest ok

jestem cyborgiem

Piękny film. Poniżej wymienione w nim 7 grzechów głównych:

– sympatia
– bycie smutnym
– niepokój
 – wahanie się co do czegokolwiek
– bezużyteczne bujanie w obłokach
– poczucie winy

– wdzięczność.

do przemyślenia:)
Ciekawy, poruszający, dobra gra aktorska (swoją drogą nie mogłam uwierzyć, że ten delikatny facet zagrał w „Ninja zabójca”), efekty specjalne na poziomie, a do tego dużo emocji i trochę filozofii. polecam:)

This entry was published on 8 lutego 2013 at 15:37. It’s filed under Film and tagged , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

6 thoughts on “Jestem cyborgiem i to jest ok

  1. Liczba siedem wyraża doskonałość, zatem grzechy stają się zaletami:-)

    • teraz będę przemycać więcej takich przemyśleń, bo masz ciekawe interpretacje:) mnie najbardziej podoba się pomysł, że grzechem jest wdzięczność (grzechem dla cyborga) – bo wdzięczność w domyśle oznacza, że coś się jest komuś winnym. chyba pod tym względem jestem cyborgiem, bo mimo całej sympatii do ludzi nie lubię czuć powinności. Może dlatego film mi się podoba:)

    • Nie znam filmu, a jedynie odniosłem się do rzeczywistości zawartej w Twoich słowach. Dla filozofa to dobry punkt wyjścia do refleksji, która czasami staje się ciekawsza niż ów punkt…
      Pisz, a na pewno będę się podpinał ze swymi mądrościami:-)))

  2. Wrzeciona Snu on said:

    Wdziecznosc to grzech?? Hmm???

Skomentuj

