zima – cz. III

zima_13

Bardzo mi miło z powodu wszystkich nowych Gości blogowych! Mam nadzieję, że będziecie o mnie pamiętać:) Niedawno powiedziałam znajomemu, że nic tak nie mobilizuje do twórczości/wszelakiej aktywności jak posiadanie niepoczytnego bloga. Gdzieś tam z tyłu głowy ciągle iskrzy myśl, że być może jakiś nowy pomysł spowoduje większy ruch na blogu. Teraz już wiem, że mobilizują przede wszystkim wizyty i komentarze – publikowanie dla konkretnych osób.

zima_14

zima_15

Jako że zima nie odpuszcza zamieszczam kolejną porcję zimowych zdjęć. Nieco inna część Krakowa, trochę inne roślinki:)

zima_16

W czasie jednej drogi do pracy zrobiłam 150 zdjęć. Oczywiście część do usunięcia, ale to jednak daje do myślenia – 150 momentów wartych uwiecznienia.

zima_17

This entry was published on 27 stycznia 2013 at 20:19. It’s filed under Byłam-widziałam, Przemyślenia, Zdjęcia and tagged , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

5 thoughts on “zima – cz. III

  1. Piękne zdjęcia! Szkoda tylko, że zima odchodzi( na razie) . znów będzie deszcz i plucha.
    Mamjakty , jak chcesz, wciągnę Cię na blogroll swój.
    W ten sposób trochę ludzi jeszcze tu trafi 🙂

Skomentuj

