małe nagrody

2012-12-05 08.25.29

Przed Wami zdjęcia brykających powodów, aby:

– wybierać spacer zamiast kilku przystanków

– zawsze nosić przy sobie aparat/naładowany telefon

– nie marudzić, że jest za zimno, aby zdjąć rękawiczki

– nie przejmować się, że już dawno powinno się być w pracy:)

2012-12-05 08.27.02

Idąc do pracy mijam teren należący do stadniny koni. Dosłownie kilka razy w roku udaje mi się zobaczyć tam te piękne zwierzęta. Zazwyczaj po prostu się mijamy – przechodzę tamtędy wcześnie rano, albo wieczorem wracając do domu. Dodatkową atrakcją są 2 wiewiórki, które jednak ciężko sfotografować:)

2012-12-05 08.25.41

Lubię takie małe nagrody. W tym przypadku to nagroda za spacery właśnie:) Autobusy nie są tak interesujące, ale kuszą szczególnie jesienią i zimą. Nie wiem, czy dobrze pamiętam, że A. Osiecka nosiła zawsze przy sobie aparat – z pewnością wiele osób tak robi. Mimo wszystko jakoś wygodniej mi mieć jedynie telefon. To z kolei główny powód wymiany mojej starej nokii na nowoczesne cudeńko:) Broniłam się dzielnie, a przekonałam się głównie z powodu aparatu – zenit jest zdecydowanie cięższy, a cyfrówka jakoś nigdy nie zadomowiła się w torebce.

2012-12-05 08.26.05

This entry was published on 15 stycznia 2013 at 20:04. It’s filed under Byłam-widziałam, Przemyślenia, Zdjęcia and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Skomentuj

