Szczawnica

Szczawnica_7

W świetle dziennym widać jak wiele jeszcze stoi w Szczawnicy pięknych, ale zrujnowanych budynków. Piękno i magia pojawiają się nocą.

Szczawnica_6

Szczawnica

Szczawnica_8

Poniżej zdjęcie wykonane z kanapy w Cafe Helenka (z zewnątrz na pierwszej pozycji). Budynek został całkiem niedawno wyremontowany, pochodzi natomiast z 19 wieku. Polecam sernik – nigdzie nie jadłam równie dobrego ciasta:)

Szczawnica_5

W dzień również można znaleźć ciekawe miejsca:

Szczawnica_4

Choć  zdecydowanie jestem wielbicielką lata, to jednak dostrzegam uroki zimy:

Szczawnica_3

Kaczki bawiły się znakomicie, a ja razem z nimi, gdy próbowałam zrobić ostre zdjęcie:)

Szczawnica_1

Szczawnica_2

Mimo wszystko nie mogę doczekać się letniej wyprawy. Jak na złość prawie codziennie atakują mnie reklamy wycieczek. Z drugiej strony nie usunęłam mojego maila z baz danych biur podróży – mam wrażenie, że oglądanie ich ofert jest dla mnie w tym momencie najlepszą motywacją do pracy:)

This entry was published on 13 stycznia 2013 at 23:26. It’s filed under Byłam-widziałam, Uncategorized, Zdjęcia and tagged , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Skomentuj

